söndag 12 oktober 2008

Långledigt

Nu har det varit långledigt på bloggen...

Mycket har hänt och mycket ska hända!

1. Jag har lovat Nettan att komma igång med träningen - i morgon. Maila mig för tips på hur jag ska komma undan, mina bortförklaringar börjar ta slut.

2. Vi har spelat både den tredje och fjärde matchen med "Nettans lärlingar" och återigen gjort succé - en av matcherna!

3. Jag har fortsatt min övningskörningskarriär och lyckats ta oss levande ur Brommarondellen (den är fruktad och farlig för er som inte upplevt den) hela två gånger. I morgon bokas halkbana och teoriprovstid - så snart är jag på vägarna utan handledare!

1 kommentar:

Marianne sa...

1. Du jobbar över till väääldigt sent.
2. Jens är hungrig och har fått för sig att han inte kan äta om inte du är hemma och gosar med honom.
3. Du har ont i en stortå.
4. Du har tid hos den där frissan som du har försökt boka hos i ett ååår nu.