lördag 6 september 2008

Värre än värst

Jag ser så gott som alla svenska filmer som kommer ut. Extremt få är bra men jag måste ändå titta. Nu har jag sett Angel. Det var lika pinsamt att hyra den som om jag hade lagt fram tre sjömän och en skolflickas erotiska äventyr. Det kom ju knappast som någon överraskning men vilken jävla dynga. Helena Bergström och Rolf Lassgård som rockstjärnor. Ungefär lika trovärdigt som att Victoria Silvstedt skulle spela hjärnkirurg. 

Ja, Helena Bergström skrek och gormade.
Ja, Helena Bergström grät och snorade.
Nej,  jag vill inte längre ligga med Rolf Lassgård.  

3 kommentarer:

Marianne sa...

HB borde gå i pension. Eller byta yrke. Men hon är ju gift med regissören ...

Anonym sa...

Jag reagerar på att du skrev "inte längre ligga med rolf lassgård". Har man någonsin velat ligga med honom:P

Anonym sa...

Sällan har jag blivit så mobbad, men ja, i ett svagt ögonblick ville jag faktiskt det. Nu får jag bära dumstruten.

Både Colin och Helena borde sluta med film pronto.