tisdag 28 april 2009

Nya möbler

Nettan har köpt nya möbler till sin (läs allas) 22 kvm terass. Självklart, anser vi andra då vi avser bo där hela sommaren. Vi kommer möjligtvis göra ett avhopp för att gå de 5 minuterna ner till Solviksbadet och ta ett dopp. Att ha inneboende soldyrkare en hel sommar är lite av straffet man får betala för att man fått tag på bästa andrahandskontraktet i Stockholm. Jag avser absolut att ta över det kontraktet när jag tvingat henne att flytta ihop med karln sin så med nya möbler anpassade för den terassen så ser jag ingen orsak till varför de inte skulle stå kvar där när jag flyttar in...

Men det viktiga med detta är inte bara att hon fått hem sina möbler. Hon firar det dessutom.

Tisdag kväll kl 22:40 dimper sms:et ner som svar på min fråga om det blev bra:

Yes, mkt bra. Dax för rosé- Puss

Det är därför jag älskar Nettan. Vi har samma syn på livet..

Inga kommentarer: