torsdag 26 juni 2008

Full

Mina kollegor..



Nyvaken och misstänker något packad fortfarande efter gårdagens sommarfest med jobbet....man kan känna det lite i kroppen, den är inte som den ska. Tangenterna känns liksom lite tveksamt placerade och stolen känns vinglig. Man ser också det på ögonen. De liksom stirrar lite ut i tomma intet när man ser sig i spegeln. Men nu har jag druckit en halv liter saft och några klunkar cola och känner mig redo för dagens arbete. Efter ha pimplat champange, rosé, vitt, kahlua shots och tuttifrutti shots så är det nog ett under att jag inte fortfarande ligger kvar i sängen. Men tur må jag säga att alla kommer känna och se likadana ut på kontoret idag. För hur hade det sett ut annars, om bara jag kommer bakis en torsdags morgon?

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, du är söt du. Vi andra bruka dricka kaffe för att komma igång men du har pimplat saft :) Sen till den stora frågan, hur gick det med armbrytningen??

Puss

Anonym sa...

JAG VANN! Givetvis..köttarmarna är fan starka...

Anonym sa...

Gott! Då ligger jag ju riktigt bra till eftersom jag bryter ner dig :)