tisdag 2 december 2008

Skärpning!

I tron om att det finns några tappra hjältar där ute som kanske faktiskt lite innerst inne saknar att läsa lite vad vi har för oss så tänkte jag ta och ta mig i kragen och försöka återuppliva - nu snackar vi rejäl konstgjord andning - den här bloggen. För att fatta mig kort ska jag bjuda på en liten update om vad som hänt sen sist...

- Lars-Kristerz är fortfarande in the running to be Sveriges bästa Dansband
- "Nettans Lärlingar" ligger på en tight femteplats med chans på ett slutspel
- Jag har avklarat halkbanan och känner hur jag snart kommer greppa den rosa lappen
- Friskis och Svettis har förärats med inte mindre än 5 besök på två veckor
- Jag har skurit av en bit av min fingertopp i försök att skära paprika
- Mamma och svärmor har gaddat ihop sig och tror sig nu vara weddingplanners för oss
- Jag har jobbet mer den senaste månaden än någonsin sammanlagt i mitt liv

..förutom detta har jag försökt minst tio gånger att sluta äta godis under veckodagarna, gått och lagt mig på kvällen i tron om att jag inte ska snooza utan studsa upp tidigt på morgonen med ett leende, övervägt om inte mina överarmar kommer bli tokslimmade inför bröllopet bara genom en ordentlig späkning i juni och försökt övertala alla runtomkring mig att jag faktiskt är en naturbegåvning bakom ratten och dessutom försökt övertyga min körledare om detta....

Fortsättning följer

1 kommentar:

Anonym sa...

It's Alive!!