söndag 31 augusti 2008

Bingolotto

Jag erkänner här och nu att - ja, jag tittade ca 3 minuter på Bingolotto idag. Jag ville se hur Lotta skötte uppgiften efter giganter som Loket och Gunde. Jag tittade på Färgfemman och lämnade sedan programmet.

Straffet för detta blir att Jens kastar sig på telefonen och smsar till Nettan. Nettan ringer och frågar vad jag precis gjorde och går på om att jag aldrig mer kan mobba henne för Melodikrysset. De gillar att gadda ihop sig mot mig de där två.

I mitt försvar så måste väl ändå det vara mer tantvarning på att varje lördagsmorgon lyssna på Melodikrysset vara värre än att jag tittade på Bingolotto i tre minuter?

4 kommentarer:

Marianne sa...

Hon ser På spåret också. Det har vi konstaterat för länge sedan. Och hon har erkänt. Så du kan vara lugn med dina tre minuter.

Du är säker på att det inte var fyra minuter, förresten? För då blir det ju lite annorlunda ...

Nettan sa...

Jag tar fullt ansvar för På spåret. Det och Melodikrysset är allmänbildande och kulturberikande program. Att sitta hemma och vinka åt Bingo-Berra är så mycket värre!

Marianne sa...

Och med ålderns rätt ser jag också På spåret : ) När börjar det igen förresten?

Anonym sa...

Jag vet inte, snart hoppas jag :)