torsdag 14 augusti 2008

Ingen tillit

Ska hem till Mora i helgen och ska få se brorsan snart helt färdiga nybyggda hus. Och som ständig bollplank över inredningen så är jag ju förståss mycket nyfiken på "min skapelse". Så nyfiken att jag fått följa dokumentationen på svägerskans bilddagbok. Men så plötsligt ringer de och säger att jag inte får logga in där mer, det ska bli en överraskning när jag kommer i morgon.

Kul tänkte jag, klart jag inte ska göra det svara jag innan hjärnan registrerat. Två timmar senare sitter jag framför datorn för att logga in och tjuvkika.

Snacka om förvåning när det visar sig att tilliten är så svag att de bytt lösenord. När jag sen ringer och vill ha det nya så börjar de tjaffsa tillbaka om att jag inte går att lita på.

Hur tänkte de då, de litar ju inte på mig heller som bytte lösen..

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, du är så sjukt nyfiken!