fredag 1 augusti 2008

Semestern

Semestern börjar nå sitt slut och precis som varje år är det dags att se tillbaka och göra några konstateranden.

Årets lista:

1. Jag har aldrig haft semester så länge och festat så lite -
börjar jag bli gammal?


2. Jag har aldrig haft semester och sminkat och fixat håret så lite -
med andra ord har jag vart på semester med svärmor och varit inlåst med lägenhetsrenovering resten av tiden


3. Jag har aldrig haft semester och gått både upp och ner igen under samma period -
oftast går man stadigt upp upp upp


4. Jag har aldrig haft semester som samtidigt inneburit att jag behövt jobba vissa dagar -
detta gör jag aldrig om, aldrig mer jour.


Med detta i bagaget kan jag främst konstatera att nästa års semester måste innefatta - mer fest, vilket i sin tur leder till mer fix och underhåll av både hår och nylle, vilket i sin tur också leder till viktuppgång (kan i och för sig skippa den punkten)
Nettan, Hultsfred here we come!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Personligen har jag aldrig haft så lite semester och aldrig festat mer. Jag är helt med på att tillfredställa din utsvultne partysjäl nästa sommar!

Vi kommer heller inte att missa ett år till av peace and love, så är det bara.