tisdag 26 augusti 2008

Mamma Mu

Idag är det min kära mammas födelsedag, hon blir 52 år men ser ju förstås fortfarande lika ung och fräsch ut som hon gjorde för tjugo år sedan. För er som inte känner min mamma så kan man beskriva henne som pratglad, social och härlig människa. Och att hon dessutom lever i symbios med sina disktrasor. Inte många som gör det, men jag tror snart den växer fast i hennes hand. Min mamma älskar att städa. Det är ingen överdrift att hon kört ut både mig och Nettan ur vardagsrummet för att filten vi smugglat med oss dammar och att man får en arg blick om man skulle våga gå utanför badrummet när man borstar tänderna (vilket är ett stort problem för mig som är en "gå-runt-borstare"). Men vi älskar henne förstås ändå!

Ha världens bästa dag mamma mu!

STORT GRATTIS!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Klart vi gör och nu fick man ju både äta i vardagsrummet och ha filt i soffan helt plötsligt...

Dessutom är jag glad att ha bidragit med en ny historia genom mitt graciösa svanhopp :)

Grattis världens bästa extra-mamma!