onsdag 27 augusti 2008

Tack Anna

Jag tycker det är snällt att mina vänner engagerar sig för att jag skall ha en fin tillvaro. Idag fick jag ett mail där Anna tipsade mig om ett ledigt arbete som skulle lösa både mitt bostads och träningsproblem. 

Sökes barnflicka ung eller gammal 

Sökes barnflicka, gärna student, för att ta åttaårig flicka till skolan, gå med henne till olika aktiviteter och laga middag några kvällar i veckan. Du ska vara pigg, glad, road av barn och ansvarsfull. Vi kan erbjuda ett centralt boende ett stenkast från Stureplan. Ett puls om du idrottat och tränat barn i grupp. 

Jag har markerat de ord som passar in på mig. Herregud, som att stjäla godis från ett barn. 

1 kommentar:

Anonym sa...

Bara glad att jag kan hjälpa till..... :-)
Ha nu en riktigt skön helg för det är du värd!
Kram kram